Home > De vereniging

De vereniging PDF Afdrukken E-mailadres

Volleybalvereniging OSR (Odoorn Slaat Raak) werd opgericht op 8 augustus 1966 tijdens een speciale vergadering in Hotel Scholte te Odoorn. Haar werkgebied is voornamelijk het zandgedeelte van de gemeente Borger-Odoorn, bestaande uit de dorpen Exloo, Odoorn, Klijndijk, Odoornerveen en Valthe.

Ook volleyballers uit andere omliggende plaatsen kunnen uiteraard lid worden van OSR. Een ieder die lid wenst te worden, kan zich aanmelden via de diverse trainingsgroepen in Exloo.

De thuiswedstrijden worden op zaterdag gespeeld in de fraaie sporthal te Exloo.

De drie dames spelen momenteel competitie in de  2e Klasse  en  D1 in de 3e divisie. OSR heeft naast de teams die in wedstrijdverband spelen een grote afdeling dames recreanten. Een aantal recreatieve speelsters neemt bovendien deel aan de recreantencompetitie.

Daarnaast speelt de  B- en C-jeugd wekelijks mee in de regionale competitie van de NeVoBo.

In 2006 zijn de statuten van de vereniging aangepast en geactualiseerd.
Deze liggen ter inzage bij Jan Geerts, Zuiderhoofdstraat 9, Exloo.

Laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2020 14:26

Huis Verkopen